Μετά από ισχυρές συστάσεις της Robert Bosch, δεν μπορούμε πλέον να παρέχουμε τηλεφωνικές οδηγίες για Service και ανταλλακτικά, διότι έχουν προκύψει από απλά λάθη επιλογής ανταλλακτικών έως και ατυχήματα κατά την διάρκεια ή και μετά από μη εξουσιοδοτημένες επισκευές. Αν επιθυμείτε να προμηθευτείτε κάποιο ανταλλακτικό, παρακαλώ πολύ όπως το παραγγείλετε απ’ ευθείας από το τμήμα πωλήσεων μας και όχι από το Service, δίνοντας τους τον κωδικό παραγγελίας της Robert Bosch, τον οποίο μπορείτε να βρείτε στο επίσημο SIS BOSCH/CD-Service.

  • Επιστροφές

Όλες οι επιστροφές γίνονται κατόπιν συνεννόησης (τηλέφωνο, φαξ ή e-mail) με το Tμήμα Διακίνησης.
Επιστροφές χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση και έγκριση δεν θα παραλαμβάνονται.

  • Οι επιστροφές πρέπει να είναι εντός 30 ημερών από το τιμολόγιο
  • Τα προϊόντα πρέπει να είναι αχρησιμοποίητα και η συσκευασία τους άρτια
  • Τα κόμιστρα σε όλες τις περιπτώσεις επιστροφών και service, βαρύνουν τον πελάτη
  • Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων λόγω δικού μας λάθους,
    τα κόμιστρα βαρύνουν εμάς, μόνο όταν ο μεταφορέας έχει υποδειχθεί από το Τμήμα Διακίνησης μας

Επιστροφές που δεν γίνονται δεκτές:

  • Προϊόντα με ημερομηνία λήξης μετά το τέλος της
  • Προϊόντα που αποτελούν ειδική παραγγελία όπως και όλα τα ανταλλακτικά
  • Εργαλεία και μηχανήματα που πληρούν τις προδιαγραφές τους και θεωρούνται άρτια,
    αλλά δεν ικανοποιούν την ανάγκη για την οποία αγοράστηκαν, δεν επιστρέφονται
  • Σύμφωνα με την διεθνή νομοθεσία εργαλεία εγγυήσεων, εργαλεία με κάποια αστοχία στην κατασκευή τους επιστρέφουν
    στην εταιρία και αναλόγως, επισκευάζονται ή αντικαθιστούνται με καινούρια, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή
  • Σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστούνται ή επιστρέφεται η αξία τους

Βασικοί Όροι Συνεργασίας

  • Όλες οι εγγυήσεις παρέχονται σύμφωνα με τους όρους των κατασκευαστών
  • Για την αποδοχή της ισχύος της εγγύησης απαιτείται η απόδειξη λιανικής πώλησης του εργαλείου και ο έλεγχος του εργαλείου από τους τεχνικούς της εταιρείας μας (για εγγυήσειςBOSCH, SKIL, DREMEL από τον τεχνικό του εξουσιοδοτημένου επισκευαστή της BOSCH ) όπου διαπιστώνεται ότι η αιτία της βλάβης εμπίπτει στην εγγύηση.
  • Για τα εργαλεία εκτός εγγύησης, υπάρχει ελάχιστη χρέωση 10€ (+ΦΠΑ) που αφορά τα έξοδα προεκτίμησης, τα οποία στην περίπτωση που ολοκληρωθεί η επισκευή συμψηφίζονται στο τελικό κόστος.
  • Τα έξοδα αποστολής των εργαλείων προς και από την εταιρεία μας, βαρύνουν τον αποστολέα σε όλες τις περιπτώσεις (εξαίρεση αποτελούν οι αποστολές εγγυήσεων στον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή της BOSCH)