ΠΩΛΗΣΕΙΣ |

Sales Customer Support

Βασικές Αρμοδιότητες:

  • Επικοινωνία με υφιστάμενους πελάτες της εταιρίας για καταχώρηση παραγγελιών και σύνταξη προσφορών.
  • Ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση τους και την ταυτόχρονη αύξηση της κάθε παραγγελίας.
  • Ολιστική διαχείριση υφιστάμενων πελατών:
  • Διαχείριση τηλεφωνημάτων/ fax/ email πελατών με σκοπό τη λήψη παραγγελίας ή/και την εξυπηρέτηση πελατών σε θέματα που αφορούν διαθεσιμότητα προϊόντων, τιμές, προσφορές κλπ.
  • Διαχείριση καταχωρημένων παραγγελιών από υφιστάμενους πελάτες.
  • Διαχείριση αφίξεων εμπορευμάτων και προώθηση τους σε υφιστάμενους πελάτες.
  • Ενημέρωση των συστημάτων της εταιρείας και των βάσεων δεδομένων μεριμνώντας για την ορθή διαχείριση ευαίσθητων πληροφοριών.

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Πτυχίο ΑΕΙ μηχανολογικής κατεύθυνσης ή Πτυχίο ΑΕΙ Οικονομικών, Διοίκησης Επιχειρήσεων
  • Τουλάχιστον δύο έτη προϋπηρεσίας σε ανάλογη θέση διαχείρισης πωλήσεων ή/και τεχνικής υποστήριξης πελατών
  • Πολύ καλές πωλησιακές & διαπραγματευτικές ικανότητες
  • Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας (δεύτερη γλώσσα κατά προτίμηση Ιταλικά θα εκτιμηθεί ως επιπλέον προσόν)
  • Πολύ καλή γνώση Η/Υ (MS Office, CRM)
  • Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
  • Πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας
  • Χόμπι ή ενασχόληση με DIY θα προτιμηθεί

Η εταιρεία προσφέρει:

  • Σταθερή και μόνιμη συνεργασία με προοπτικές εξέλιξης
  • Έξοδα κίνησης
  • Δυναμικό και σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον
  • Συνεχής εκπαίδευση

Υποβολή Βιογραφικού